Kampaň fanoušků

Hotely Mandarin Oriental jsou proslulé vysokou úrovní svých služeb a péčí o detaily a každý host, který bydlí v hotelu Mandarin Oriental, je pro nás důležitý. Oceněná reklamní kampaň spuštěná v roce 2000 jednoduše a elegantně spojuje dobře rozpoznatelný symbol hotelového řetězce – vějíř – s mezinárodně známými osobnostmi, které pravidelně bydlí v hotelích a jsou skutečnými fanoušky hotelů Mandarin Oriental.

Zjistěte, proč si tyto jedinečné osobnosti myslí, že naše hotely jsou mimořádné, a užijte si pohled na nádherné fotografie a videa, které vytvořil slavný fotograf Patrick Lichfield a nedávno též oceněná fotografka Mary McCartney. Všem našim fanouškům děkujeme za jejich účast v naší kampani. Mandarin Oriental poskytne finanční dar pro charitativní organizaci dle jejich výběru. Srolujte níže a zjistíte, proč si tyto jedinečné osobnosti myslí, že jsou naše hotely mimořádné, a proč rády cestují.

Když se probudím v hotelu Mandarin Oriental, mám pocit, jako bych byl doma.
Když se probudím v hotelu Mandarin Oriental, mám pocit, jako bych byl doma.