Informace k situaci týkající se viru COVID-19

Oznámení pro všechny naše hosty

Procházíme náročným obdobím a proto je nyní pohodlí, zdraví a bezpečnost našich hostů naší hlavní prioritou, a to více než kdy předtím. V našich hotelech po celém světě jsou zavedeny mimořádně vysoké standardy zdraví a hygieny společnosti Mandarin Oriental a neustále sledujeme doporučení zdravotnických odborníků a vládních činitelů, podle kterých naše postupy aktualizujeme.

Až se vaše touha po dobrodružství a nových zážitcích vrátí, Mandarin Oriental bude tady, aby vás s velkou radostí přivítal. Až se u nás budete příště přihlašovat, zjistíte, že jsme pozměnili naše postupy, včetně zavedení našeho programu „We Care“, abychom zajistili vaši bezpečnost a pohodlí.

Tento program byl navržen proto, aby o vás bylo dobře postaráno a abychom vám mohli i nadále poskytovat vynikající služby, na které jste u Mandarin Oriental zvyklí. Zatímco si zvykáme na tuto novou situaci, naši kolegové nepřestávají naše hosty překvapovat službami, které skutečně vycházejí ze srdce.

Pokud byste se před příjezdem chtěli na tyto bezpečnostní postupy zeptat nebo pokud máte jiné obavy, v každém hotelu vám vše rádi osobně vysvětlí.

Na závěr bych vám rád poděkoval, že jste našimi fanoušky a těším se, až vás u nás opět přivítáme.

podpis výkonného ředitele

James Riley
Generální ředitel
Hotelová skupina Mandarin Oriental

Úplné znění našich rozšířených norem týkajících se požáru, ohrožení života, zdraví a bezpečnosti a našich podmínek stornování si můžete přečíst zde:

Zdravotní a bezpečnostní program „We Care“ skupiny Mandarin Oriental

We Care

V reakci na aktuální pandemii COVID-19 zavedla skupina Mandarin Oriental doplňkový program „We Care“ zahrnující zpřísněná opatření, jejichž cílem je zajištění pohodlí, zdraví a bezpečí hostů a zaměstnanců.

Vysoké zdravotní a hygienické standardy skupiny byly ve všech hotelích po celém světě ještě zvýšeny a každý z hotelů sleduje aktuální místní doporučení zdravotnických odborníků a vládních úřadů a zavádí příslušná opatření.

Mezinárodně uznávaná nezávislá auditorská společnost Lloyds Register každoročně prověřuje přísné standardy skupiny v oblasti požární ochrany, ochrany zdraví a bezpečnosti a prověřila také aktuálně zavedená dodatečná opatření.

V každém oddělení jsou k dispozici detailní provozní postupy, manuály a školicí programy, které jsou přizpůsobeny a zavedeny s přihlédnutím k dané lokalitě.

INICIATIVY „WE CARE“

Zde si můžete prohlédnout úplný seznam iniciativ „We Care“ v rámci skupiny. Ačkoli se některá opatření mohou dle destinace a pokynů místních úřadů lišit, vaše bezpečnost a pohodlí budou za každých okolností zajištěny tak, jak byste od skupiny Mandarin Oriental očekávali. V případě jakýchkoli dotazů ohledně zavedených postupů na určitém místě kontaktujte přímo daný hotel, jehož pracovníci vám ochotně pomohou.

Před příjezdem
  • Hosté budou před příjezdem dotázáni, zda chtějí uvést osobní preference týkající se úrovně služeb a komunikace s našimi zaměstnanci.
Příjezd
  • Formulář prohlášení o zdravotním stavu je požadován při příjezdu dle příslušné destinace.
  • Kontrola teploty u všech hostů a zaměstnanců již probíhá a zároveň platí standardní normy pro chování v případě zjištění teploty 37,5 stupňů Celsia a více.
  • Ve většině našich hotelů jsou umístěny termokamery CCTV.
  • Všichni hosté mají během pobytu k dispozici osobní ochranné prostředky (OOP) Mandarin Oriental s logem „We Care“, které zahrnují roušky, dezinfekci na ruce a jednorázové rukavice.
  • Vhodné osobní ochranné prostředky nosí v celém hotelu také zaměstnanci.
  • Pro všechny zaměstnance nyní platí rozšířená opatření zahrnující školení v oblasti zdraví a bezpečnosti včetně správných postupů pro nošení OOP, dodržování bezpečné vzdálenosti mezi osobami a normy pro oznámení případu.
Hotel a pokoje
  • Pro všechny dodavatele a smluvní strany byla zavedena preventivní opatření.
  • Výrazně jsme zvýšili četnost pravidelné dezinfekce ve všech prostorách hotelu.
  • Zvýšili jsme také četnost čištění a pravidelné údržby vzduchotechniky a jednotek fan-coil a výměn filtrů.
  • Dále jsme zvýšili četnost čištění pevných povrchů ve všech veřejných prostorech hotelu a v pokojích – soustředíme se na často používaná místa, jako jsou kliky dveří a tlačítka výtahů.
  • Zavedli jsme častější protivirovou dezinfekci veškerého vybavení a povrchů v pokojích, např. telefonů, tlačítek a dekorací u postele.
  • Ložní prádlo a prostěradla se mění a perou denně, případně méně často dle preference. Praní probíhá při dostatečně vysoké teplotě, aby byla zajištěna sterilizace.
  • Prádlo, povlečení a prostěradla se perou na vysokou teplotu, aby byla zajištěna sterilizace.
  • Stoly v jídelních prostorech jsou umístěny ve vzdálenosti předepsané místními předpisy.
  • Zavedli jsme častější protivirovou dezinfekci ve všech zařízeních spa a wellness.
  • V mnoha našich hotelech byly v prostorech spa a wellness center vyčleněny soukromé zóny pro školení a procedury

Storno podmínky

Hotelová skupina Mandarin Oriental nabízí velmi flexibilní podmínky pro změnu nebo zrušení jednotlivých rezervací ve všech svých hotelích po celém světě*. Podrobné informace najdete na rezervační stránce jednotlivých hotelů.

*Mohou platit určité výjimky, např. pro období událostí se zvláštním omezením nebo období hlavní sezóny a pro rezervace vybraných apartmá a vil.

Pokud svou rezervaci potřebujete upravit a provedli jste ji prostřednictvím online cestovní kanceláře nebo jiných subjektů působících v cestovním ruchu (třetí strana), kontaktujte přímo příslušného zprostředkovatele.

Více informací o individuálních rezervacích provedených v rámci již existující skupiny naleznete ve storno podmínkách platných v okamžiku rezervace. Případně můžete kontaktovat organizátora skupinové rezervace nebo přímo hotel.

Pokud potřebujete změnit nebo zrušit skupinovou rezervaci, rádi vám pomůžeme a váš požadavek budeme řešit individuálně případ od případu.